Veelgestelde Vragen

Wanneer zijn de algemene voorwaarden van toepassing?

Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke bestelling die je plaatst via Parfum.nl.


Hoe zit het met mijn privacy?

Wij verwerken jouw persoonsgegevens altijd zorgvuldig en conform ons privacybeleid Heb je specifieke vragen over je privacy? Stuur dan een mail naar customerservice@parfum.nl.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij leveren jouw bestelling zo snel mogelijk. Als je opwerkdagen bestelt voor 19.00, leveren we je bestelling de volgende dag, tenzij het product niet op voorraad is.


Krijg ik een bericht als mijn bestelling is vertraagd?

Als je bestelling onverhoopt is vertraagd dan zullen wij je altijd op de hoogte stellen door een email te sturen naar het door jou opgegeven emailadres.


Mag ik mijn bestelling annuleren wanneer deze is vertraagd?

Ja. Je mag je bestelling bij ons altijd kosteloos annuleren wanneer deze vertraagd is.


Krijg ik garantie op mijn aankoop?

Al onze artikelen vallen onder de wettelijke garantie. Er zijn geen extra garanties van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Rekenen jullie bezorgkosten?

Bestelling boven de € 60,- worden door ons gratis bezorgd. Voor bestelling onder de € 60,- rekenen wij wel bezorgkosten, de exacte bezorgkosten worden altijd tijdens het bestelproces door ons gecommuniceerd.


Ik heb 
mijn bestelling ontvangen maar wil deze toch annuleren, kan dat?

Ja. Binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen kan je je bestelling herroepen. Dit kan je doen door een email te sturen aan customerservice@parfum.nl onder vermelding van je naam, adres en ordernummer. Je kunt daarbij ook het Model Formulier voor Herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht.


Moet ik een reden opgeven voor het annuleren van de bestelling?

Nee. Je bent niet verplicht een reden op te geven, maar om onze dienstverlening te kunnen verbeteren stellen wij het uiteraard wel op prijs indien je een reden opgeeft.


Wat als ik het product heb gebruikt?

Dan vervalt het
recht op (volledige) terugbetaling. Wij kunnen je alleen het volledige bedrag terugstorten indien
het product onbeschadigd is, (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking en in de originele staat verkeert. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.


Binnen hoeveel tijd kan ik het product terugsturen?


Het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de bestelling wilt annuleren.


Hoe moet ik het product terugsturen?

Het product kun je 
in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) terugsturen naar het volgende adres:

Parfum.nl
Antonius Matthaeuslaan 18
3515 AS Utrecht


Ben ik verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens het terugsturen?

Ja. Als het product tijdens het terugsturen beschadigd raakt dan ben
jij verantwoordelijk voor deze schade. Zorg dus het product goed is ingepakt zodat de kans
op schade beperkt blijft.


Moet ik kosten betalen voor het terugsturen?

Ja. De kosten voor het terugsturen komen voor jouw rekening.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je krijgt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele standaardverzendkosten) terug voor producten die onbeschadigd, (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking en in originele staat verkeren. Wij storten het geld terug op dezelfde rekening die je hebt gebruikt om de bestelling af te rekenen. Indien je een deel van de bestelling houdt, worden de verzendkosten niet vergoed. Wij mogen wachten met terugbetaling
 tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.


Hoe kan ik een vraag of klacht indienen?

Voor overige vragen en/of klachten over je bestelling of onze dienstverlening kun je terecht bij onze klantenservice: customerservice@parfum.nl of bellen naar 085-0438 354. Omschrijf je vraag of klacht volledig zodat wij deze goed in behandeling kunnen nemen. Wij reageren zo snel mogelijk maar altijd binnen 3 werkdagen op vragen of klachten die wij per mail ontvangen.


Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?

Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. http://www.sgc.nl

Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Copyright © 2017 Parfum.nl.